31 December 2014

L I F E / What Are You Doing New Year's Eve?

03ca3278ae38593bc0560f1c1f7cc8d2 copy
I'm sure you're tired of hearing this but I can't believe 2014 is over. It wasn't an easy year, I must admit, alot of big events happened and also it was the year this blog was born — 2014 was indeed one of the busiest years of my life. I don't usually make any new years resolutions, like I mentioned in my first post, everyday is a fine day for a change, I don't wait for any special events to come and pass to make things happen — as the clock trucks midnight I can only hope for the best.

But enough about me, let me know what are your best memories of 2014 and what are you doing tonight?! 
If you need some make-up ideas check out Lisa Eldridge's or Karima's videos, they're amazing! Personally, I'm going for a bolder look of my day-to-day make-up, something like this:

/ P T

Seguramente estão fartos de ouvir isto mas, nem acredito que 2014 chegou ao fim. Tenho de admitir que não de todo um ano fácil, aconteceu tanta coisa, foi de facto um ano muito atarefado. Foi também o ano em que finalmente me decidi a criar o blog, ainda tenho mixed feelings em relação a ele já que me sinto muito mais exposta mas espero que esteja a valer a pena e que vocês tenham gostado do conteúdo até agora. 
Não costumo fazer quaisquer resoluções de ano novo, como disse no meu primeiro post, se queremos mudar alguma coisa devemos faze-lo sem estar à espera de algum evento como este. Todos os anos espero/desejo apenas que corra tudo bem. 

Mas chega de falar sobre mim, digam-me quais são as vossas melhores memórias de 2014 e quais são os vossos planos para a meia noite?!
Se precisarem de ideas para a maquilhagem vejam os videos da Lisa Eldridge ou da Karima, são fantásticos, adoro-as! Pessoalmente, vou apenas acentuar o meu look do dia a dia, algo assim:

What are your plans for 2015? I usually like to keep a calendar near me, just to plan out my month and be sure to keep everything under control. This year I'm printing out this one by the lovely MyDubio, who kindly has given us the opportunity to download this amazing minimal calendar so check out her blog!

/ P T 
Quais são os vossos planos para 2015? Gosto de manter um calendário bem organizado, planear cada dia do mês para manter tudo sob controle. Este ano vou imprimir este calendário que a Joyce do blog MyDubio disponibilizou gratuitamente para nós fazermos download, por isso passem no blog dela!

minimal_calendar_mydubio_2015_31 copy

I hope you all have an amazing 2015 !

Espero que tenham um óptimo 2015!

No comments:

Post a Comment