3 January 2015

W E A R / 2014 outfit round up

2014 is finally in the past but I thought I'd ask you guys which outfit was your favorite. I am definitely not the best at fashion, I hate being photographed and I like to keep my fashion choices to myself. So, all of these were taken with great effort and patience, thanks to my sis — who bears the burden of hearing me complaint about how terrible I look. This year I'm definitely going to try and improve that, and for once in my life, actually try not to criticize/hate every photograph I make an appearance in.
I'm not sure there will be as many outfit posts as I'd like since it'll be harder to see me behind my sisters lenses but I'll do my best. Make sure you head over to my photographers and sisters portfolio page here! Thanks pi!

Which one was your favorite outfit?

/
2014 está oficialmente no passado então com este post queria-vos perguntar qual foi o vosso look preferido. Não sou definitivamente a melhor pessoa para falar ou mostrar alguma coisa relacionada com moda, detesto ser fotografada e gosto de manter as minhas escolhas e estilo para mim própria. Então, como devem imaginar, para obter estas fotos precisei de muita coragem e paciência por parte do fotografo — desgraçada da minha irmã que carrega o fardo de me ouvir a criticar tudo possível e imaginário nas minhas fotografias/expressões/posturas. Este ano vou fazer por melhorar, e pela primeira vez na vida, tentar gostar das fotografias onde apareço.
Não sei se este ano haverão tantos posts de outfits como gostaria já que vai-se tornar mais difícil ver-me por de trás da lente da minha irmã mas vou fazer o melhor que posso! Não se esqueçam de fazer uma visita ao portfolio da minha fotógrafa (e irmã) aqui! Thanks pi!

Qual destes foi o vosso preferido? 

Untitled-1

No comments:

Post a Comment